wtorek, 3 listopada 2009

Wstęp - o Youngsterze (I)

Youngster - założyciel greatteamwarez (GTW); obędziemy się tu bez danych osobowych. Dlaczego w ogóle o nich wspominam? Ponieważ w karierze Pana Y zdarzyło już się posługiwanie czyimiś danymi w sposób niegodny największego menela na dzielnicy. Dlatego pana Marcina zostawiamy w spokoju, niech cieszy się pobytem w naszej ojczyźnie (Polska). Przed obecnym GTW, sporym zainteresowaniem cieszyło się forum o nazwie ultraspeedteam, niestety po częstych wzlotach i upadkach UST spoczywa na dnie, może będzie jeszcze jakaś reaktywacja X8, bo nie wiadomo jakiego Asa Youngster moze wyciągnąć z pasjansa. Jednak swoimi pomysłami potrafi zaskoczyć dziesiątki, a nawet setki użytkowników wszelkich przeglądarek. Przez dzieci uważany za webmastera i hackera, przez normalnych userów za dziecko tibii. Niestety nie posiadam dowodów, aby machał w czyjąś stronę krzesłem, lecz mogę jedynie podejrzewać, że gdyby życie dało mu okazję do spotkania z qspym (adminem znanego wszystkim darkwarez) brałby co pod ręką aby tego użyć w niecnym celu.
Stłamszony swoim poprzednim projektem UTC, natchniony nowym GTW, postanowił skryć się pod nickiem Xars i w cale mu się nie dziwię, sporo osób miało go za zwykłego dzieciaka rządnego zemsty. Ale gdzieś tam na odłamku Internetu, została garstka tych, którzy byli w stanie zaprzeć się rękami i nogami, by postać Youngstera nadal przetrwała. Gdyby nie on, na pewno nigdy bym tego nie pisał. Nie byłoby tyle spamu na różnych forach. Ludzie by się nie śmiali... Musimy przyznać że mimo wszystko przyczynił się w sporej części dla dobra internetu. Mogę podać nawet prosty przykład:
[Oglądasz 'demotywatora' który Cię śmieszy, więc się smiejesz, potem oglądasz takiego samego, tyle że ze zmienionym podpisem (niekoniecznie lepszym); śmiejesz się...; ile godzin, dni potrafiłbyś śmiać się z tego demota ilekroć byś go zobaczył?]
Spora cześć użytkowników nadal się śmieje z GTW które złudnie przypomina DW.

c.d.n.

2 komentarze:

  1. PO 1 smiech to zdrowie ale mówiąć o tym że przypomnia to nie znaczy że jest tak samo

    przykład głupiego skryptu MULTI php którego używa GTW a phpbb2 który używa Q (co jest ŚCIEMĄ ze to jego modyfikacja) co też nie wspominasz autorze

    Ziomuś 1 sprawa , jak piszesz co na temat typu haking to musisz mieć pojęcie na ten temat .

    Pokaż mi 1 wypowiedz faktycznie jest moja i w której powiedziałem że jestem co najmniej "średnim" hakerem to raz ziomusiu .


    Druga sprawa Obstawiam że jesteś zapalonym i zaślepionym userem DW i dobrze to Twoja sprawa ...

    Nie unikam słów krytyki bo i tak dużo jest do poprawki jak słusznie zauważyłeś medale , dopracowanie regulaminu etc.

    To są rzeczy których nie unikniesz i jako autor bloga myśle że poprowadzisz dalej jego treść skoro zaczołeś .

    Co do np Logotypu nie mówiłem nigdy że jest to NASZ TWÓR , ba dobrze wiedziałem skąd go dostałem (co już opisywałeś)


    Podsumowując , powiem tak :
    Każdy ma prawo do błedów , ale nie że po ok roku współpracy dostajesz hasło na gg lub innym komunikatorze "Spier*** " itp i blok + ban na DW

    Tak mam do Remigiusza jedno , jedyne i słuszne "ale" i będe miał doputy , dopóki się nie przyzna do błedu i nie przeprosi MNIE.

    Co do banowania i zmiany nicków fakt , na pewno to były fatalne posunięcia , za co sam osobiście przepraszam każdego kto nie słusznie dostał BAN , ZP czy warna .


    Pozdro i czekam na kolejne ciekawostki
    Autorze tego blogawi


    Pozdro
    Youngster(MARCIN)

    OdpowiedzUsuń
  2. AAA i pisząc że posługiwałem się nie swoimi danymi to prosiłbym o maila do mnie w tej sprawie bo to jest hmm "Oszczerstwo" ? Pomówienie ?

    OdpowiedzUsuń