czwartek, 5 listopada 2009

Krótkie sprostowanie

Miałem zacząć pisać o czymś innym, ale niebawem do tego dojdziemy, bowiem pojawiły się pierwsze komentarze oraz dostałem maila od samego Pana Y. Tak więc może pokrótce na nie odpowiem.

Dziwnym trafem na dw nie założysz sobie konta na 10minutowym mailu ...
Powiem Ci szczerze, że już kilka razy zostałem wyrzucony z DW. Kiedyś takie maile działały, teraz już nie do czego na pewno po części też się przyczyniłeś szanowny Panie Y.

Dwa narzekasz na mnie to miej odwage powiedzieć kim jesteś ... ja jakkoś nie ukrwam się i nie mam zamiaru co ekipa GTW i inni userzy dobrze wiedzą i to odróżnia PRAWDE OD KŁAMSTWA ...
Niestety muszę Cię zaskoczyć, bo nie narzekam. Cenie Cię za odwagę, jednak nie muszę zdradzić Ci kim jestem. Dlaczego? Choćby dlatego, że nie koniecznie chce zostać tak zbluzgany jak Qspy. Niestety, większośc osób twierdzi, że mówi prawdę. Każdy ma swoją i raczej nie należy tak tego postrzegać. Byłeś, widziałeś = wiesz. I nie mów o userach ogółem, bo także jestem userem GTW ;]

Ziomuś 1 sprawa , jak piszesz co na temat typu haking to musisz mieć pojęcie na ten temat .
Pokaż mi 1 wypowiedz faktycznie jest moja i w której powiedziałem że jestem co najmniej "średnim" hakerem to raz ziomusiu .

Temat tamtego artykułu mówi za siebie. CHakier. Czy naprawdę muszę wyjaśniać Ci jego treść? Zachęcam Cię do ponownej lektury i zaczerpnięcia teorii o "żarcie i ironi" i koniec na ten temat, bo nawet nauczycielom marnie płacą za edukacje.

Druga sprawa Obstawiam że jesteś zapalonym i zaślepionym userem DW i dobrze to Twoja sprawa ...
Nie polecam Ci gry w jakiegokolwiek typu loteriach ;] Może kiedyś zrobię blog o swojej skromnej osobie, bo wątpię, aby komuś chciało się poświęcać czas na to. Jak na razie wszystkie zaszczyty przydają Tobie Panie Y.

Nie unikam słów krytyki bo i tak dużo jest do poprawki jak słusznie zauważyłeś medale , dopracowanie regulaminu etc.
To są rzeczy których nie unikniesz i jako autor bloga myśle że poprowadzisz dalej jego treść skoro zaczołeś .

Ciesze się, że część "idei" tego bloga. Na pradę szanuje Cię za to co robisz i za to, że się starasz zmienić coś w polskim Internecie. Na pewno będę prowadził blog do tej pory, aż nie będzie takiej potrzeby, a czytając go razem stworzymy coś naprawdę pięknego ;]

Co do np Logotypu nie mówiłem nigdy że jest to NASZ TWÓR , ba dobrze wiedziałem skąd go dostałem (co już opisywałeś)
Może nie wasz twór ale wasz wybór. Chciałbym zadać tu pytanie: dlaczego nie coś oryginalnego? Chyba wszyscy mają dość kopi czegoś... Rozumiem, że czerpiecie od jednych z lepszych, ale to niekoniecznie musi się okazać najlepszą drogą do sukcesu. Tworzenie alternatywy dla czegoś co już istnieje i jest tego dużo (mowa o warezach) wymaga wniesienia czegoś nowego i pewnego rodzaju odskoczni.

Podsumowując , powiem tak :
Każdy ma prawo do błedów , ale nie że po ok roku współpracy dostajesz hasło na gg lub innym komunikatorze "Spier*** " itp i blok + ban na DW

Rozumiem Cię doskonale. Niestety żyjemy w takich czasach, gdzie takie coś staje się normą. Tak więc jestem ciekaw skąd sam pomysł wyżycia się na kimś za pomocą własnego forum. Może teraz na GTW jest tego znacznie mniej. Ale wszyscy pamiętamy Twoją produkcje jaką było UST i masę spamu oraz oczerniania całego DW i nie tylko...

Tak mam do Remigiusza jedno , jedyne i słuszne "ale" i będe miał doputy , dopóki się nie przyzna do błedu i nie przeprosi MNIE.
Wątpię, aby kogokolwiek to obchodziło niestety :/


przykład głupiego skryptu MULTI php którego używa GTW a phpbb2 który używa Q (co jest ŚCIEMĄ ze to jego modyfikacja) co też nie wspominasz autorze
Jak wiesz ten blog nazywa się antyGTW a nie antyDW, jeśli kiedykolwiek zajmę sie pisaniem bloga o poczynaniach qspy'ego, to oczywiście zajmę się sprawą autorstwa modyfikacji phpBB by qspy (dzięki za podsunięcie tematu).

Oj qspy i slawo to już wiem kto to prowadzi haha :D"
I znowu muszę powtórzyć - nie graj na loteriach, bo nie masz szczęścia w zgadywaniu... ale podobno powinieneś mieć szczęście w miłości. Nie jestem ani qspy ani też slawo... ciekawe dlaczego zawsze jak ktoś odważy się o tobie napisać, to musi to zaraz być albo qspy albo ktoś na jego polecenie. Zapewniam Cię, że qspy zapewne dowiedział się o tym blogu długo po tobie. Blog nie jest pisany ani na jego polecenie, ani nawet po to aby sie przypodobać qspiemu lub komukolwiek innemu.

1 komentarz:

  1. Czuję że wiem kim jesteś ale nie będe dochodził do tego czy się myle czy nie.

    Brawo za pomysł i realizacje

    Chciałbym zadać tu pytanie: dlaczego nie coś oryginalnego? Chyba wszyscy mają dość kopi czegoś... Rozumiem, że czerpiecie od jednych z lepszych, ale to niekoniecznie musi się okazać najlepszą drogą do sukcesu. Tworzenie alternatywy dla czegoś co już istnieje i jest tego dużo (mowa o warezach) wymaga wniesienia czegoś nowego i pewnego rodzaju odskoczni.


    Własnie to coś miało UST a brakuje na GTW idei głownej. Która się klaruje pomału.

    Wszystko bynajmniej dla mnie się wyklaruje do końca roku ( co do logotypu etc)

    Dzięki że poświęcasz czas i Twój trud naprawdę doceniam bo łatwo krytykować...
    Ale ciężej motywować swoje zdanie i porównywać coś do czegoś...

    Wielki szacun i czekam na kolejne newsy ;)

    OdpowiedzUsuń