środa, 4 listopada 2009

Pieski Youngstera

Kolejną osobą, którą z niechęcią muszę opisać to wielki fan Youngstera - Arkoso. Chłopoiec ten podobnie jak Kastecik ma ledwie 13 latek ale już wie jak się robi biznesy. Zasłynął na DW sprzedawaniem sposobu na nabijanie kasy na HF - który polegał na wstawianiu fake'ów i nacinanie naiwnych warezowiczów... zakosił w ten sposób mnóstwo diamentów oraz zasłynął wydaniem wielu filmów w wersjach DVDRip jeszcze przed ich premierami kinowymi.

Arkoso jednak nie ma na dość rozumu żeby sobie założyć konto paypal i wypłacać samemu pieniądze za pobrania oszukanych internautów - wszystkie swoje uciułane $$ przekazuje na konto swego zaufanego przyjaciela Youngstera :D Na szczęście tu trzeba przyznać iż czasem udaje mu się wypłacić z Youngsterbanku jakieś grosze

Arkoso jest tez super webmasterem i adminem wielu pręznie działających stron internetowych w tym jednego mega hostingu grafiki oraz warezu którego nazwę miłosciwie przemilczę jako że zabronione są na nim niemal wszystki linki w tym HotFile, Storage, Rapid, megaupload, itd... dozwolone są chyba tylko linki z odsiebie - ale jak wszyscy wiemy odsiebie jest zamknięte i jego admin też :D
Pisząc o arkoso nie sposób nie wspomnieć o jego licznych multikontach (Arkoso, lezak_com, szakul0, Up24, TopmodelZ, SiArrA23) i odsłonach - za kazdym razem chce być w ekipie DW... nikt nie wie czemu mu na tym zależy, moze po to zeby donosić co sie dzieje youngsterowi?

2 komentarze:

  1. Widzisz ziomuś zazdrość to zła rzecz xD

    Ja nie powiedziałem nigdy że zazdroszcze Qspemu co teraz się dzieje z dw...

    Niee , ja mam pretensje o to co było pare lat temu i tyle


    Ziomuś 1 sprawa , jak piszesz co na temat typu haking to musisz mieć pojęcie na ten temat .

    Pokaż mi 1 wypowiedz faktycznie jest moja i w której powiedziałem że jestem co najmniej "średnim" hakerem to raz ziomusiu .


    Druga sprawa Obstawiam że jesteś zapalonym i zaślepionym userem DW i dobrze to Twoja sprawa ...

    Nie unikam słów krytyki bo i tak dużo jest do poprawki jak słusznie zauważyłeś medale , dopracowanie regulaminu etc.

    To są rzeczy których nie unikniesz i jako autor bloga myśle że poprowadzisz dalej jego treść skoro zaczołeś .

    Co do np Logotypu nie mówiłem nigdy że jest to NASZ TWÓR , ba dobrze wiedziałem skąd go dostałem (co już opisywałeś)


    Podsumowując , powiem tak :
    Każdy ma prawo do błedów , ale nie że po ok roku współpracy dostajesz hasło na gg lub innym komunikatorze "Spier*** " itp i blok + ban na DW

    Tak mam do Remigiusza jedno , jedyne i słuszne "ale" i będe miał doputy , dopóki się nie przyzna do błedu i nie przeprosi MNIE.

    Co do banowania i zmiany nicków fakt , na pewno to były fatalne posunięcia , za co sam osobiście przepraszam każdego kto nie słusznie dostał BAN , ZP czy warna .


    Pozdro i czekam na kolejne ciekawostki
    Autorze tego blogawi


    Pozdro
    Youngster(MARCIN)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Tu Arkoso.
    ja pierdziele hahahahahahhahahahahah naprawde niemoge z tego co ty piszesz tutaj.
    1. Nie jestem pieskiem Y
    2. Te multi są w większości moje, lecz niektóre nie ;]
    3. Fake wstawiałem. Ale sposobu ine sprzedawałem na żadnym multi.
    btw. biore się za przeglądanie histori GG, od kilkunastu osób ;] jeszcze kilka newsów o mnie i będę wiedział Kim jestes ;] , dawaj czekam

    jesteś żałosny...

    OdpowiedzUsuń