wtorek, 3 listopada 2009

Kieszeń w kształcie Y

Postanowiłem się zniżyć do poziomu Youngstera i opowiedzieć o jego finansach. Tak więc jak już ustaliliśmy, GTW jest namiastką warezu. Jednak i za tę namiastkę przypada nam zapłacić. A oto cennik:

Jak Zostac V.i.P-em lub Ultra V.i.P-em???
V.i.P- Wplacic min 15 zlotych :
Ultra V.i.p - Wplacic min 50 zlotych :
Konto Bankowe :

Przykładowo na DW vip kosztuje tyle samo, a svip 25zl droższy... jednak zawartość vip stref jest diametralnie różna. Przykładowo za takiego ultra vipa, Y miałby spokojnie hosting na 3 miesiące, który utrzymałby GTW bez problemu przy obecnym statusie. Równie dobrze może sobie taki hosting załatwić za grosze, jak wiadomo miał dostęp do tanich diamentów. Jakim sposobem? Mogę tylko powiedzieć, że przychylna mu była przy tym obecność poza granicami naszego kraju. Można uznać, że takie coś u nas jest zabronione i na tym temat diamentów zakończymy. Co do pozyskiwania sposobów na hosting i inne tego typu... Jako dobry admin byłby w stanie pozyskać te środki za darmo. Nie wspominałbym o tym, gdyby nie fakt, że sam wypominał to adminowi DW. I tym starał się zszargać jego 'markę'. Jednak ta myśląca część userów doskonale zdaje sobie sprawę, że zarówno jeden jak i drugi muszą na tym zarobić. Jest to wynagrodzenie za poświęcony czas. I temu nie powinno się dziwić. Jednak Y wykorzystywał fakt zarabiania qspaja na userach do oczerniania go i reklamowania własnego forum. Jak widać sam tak robi, jak na typowy RIP czyjegoś warezu przystało.

Youngster ostatnimi czasy wykazał się pomysłowością i zorganizował zbiórkę na serwer. Wynagrodzeniem były medale. Gdzie ikony ów medali zostały 100%-towo zerżnięte z DW jak stara kurwa.

Obecnie czekamy na dalsze propozycje wykorzystania cudzych pomysłów przez Youngstera.

2 komentarze:

  1. Ziomuś 1 sprawa , jak piszesz co na temat typu haking to musisz mieć pojęcie na ten temat .

    Pokaż mi 1 wypowiedz faktycznie jest moja i w której powiedziałem że jestem co najmniej "średnim" hakerem to raz ziomusiu .


    Druga sprawa Obstawiam że jesteś zapalonym i zaślepionym userem DW i dobrze to Twoja sprawa ...

    Nie unikam słów krytyki bo i tak dużo jest do poprawki jak słusznie zauważyłeś medale , dopracowanie regulaminu etc.

    To są rzeczy których nie unikniesz i jako autor bloga myśle że poprowadzisz dalej jego treść skoro zaczołeś .

    Co do np Logotypu nie mówiłem nigdy że jest to NASZ TWÓR , ba dobrze wiedziałem skąd go dostałem (co już opisywałeś)


    Podsumowując , powiem tak :
    Każdy ma prawo do błedów , ale nie że po ok roku współpracy dostajesz hasło na gg lub innym komunikatorze "Spier*** " itp i blok + ban na DW

    Tak mam do Remigiusza jedno , jedyne i słuszne "ale" i będe miał doputy , dopóki się nie przyzna do błedu i nie przeprosi MNIE.

    Co do banowania i zmiany nicków fakt , na pewno to były fatalne posunięcia , za co sam osobiście przepraszam każdego kto nie słusznie dostał BAN , ZP czy warna .


    Pozdro i czekam na kolejne ciekawostki
    Autorze tego blogawi


    Pozdro
    Youngster(MARCIN)

    OdpowiedzUsuń
  2. aa belfer ja kopiuje od niego ?

    kpisz ziomek... moje dzieła i tyle :]

    OdpowiedzUsuń