wtorek, 3 listopada 2009

Działalność ANTYGTW

Hmm, a więc może zacznijmy od tego, dlaczego powstał ten blog. Blog jest na temat forum a'la warezowego, ponieważ warezem tego nazwać nie można, które znajduje się pod adresem www.greatteamwarez.pl. Niby zwykłe forum, lecz sam autor i pomysłodawca całego tego przedsięwzięcia jest godzien tego by poświecić mu trochę czasu. Mowa o administratorze ów warezu, jest nim Youngster, znany też ze sławetnego warezu ultraspeedteeam, na temat którego niestety nie znalazłem czasu, aby się rozpisać. Na tym blogu skupimy się jedynie na GTW, ponieważ jest to nowa produkcja, co całe szczęście nie jest niczym nowym, bo dzięki temu możemy dobrowolnie porównać sobie ów forum, z jakimkolwiek o zbliżonej tematyce.

2 komentarze:

  1. Ziomuś 1 sprawa , jak piszesz co na temat typu haking to musisz mieć pojęcie na ten temat .

    Pokaż mi 1 wypowiedz faktycznie jest moja i w której powiedziałem że jestem co najmniej "średnim" hakerem to raz ziomusiu .


    Druga sprawa Obstawiam że jesteś zapalonym i zaślepionym userem DW i dobrze to Twoja sprawa ...

    Nie unikam słów krytyki bo i tak dużo jest do poprawki jak słusznie zauważyłeś medale , dopracowanie regulaminu etc.

    To są rzeczy których nie unikniesz i jako autor bloga myśle że poprowadzisz dalej jego treść skoro zaczołeś .

    Co do np Logotypu nie mówiłem nigdy że jest to NASZ TWÓR , ba dobrze wiedziałem skąd go dostałem (co już opisywałeś)


    Podsumowując , powiem tak :
    Każdy ma prawo do błedów , ale nie że po ok roku współpracy dostajesz hasło na gg lub innym komunikatorze "Spier*** " itp i blok + ban na DW

    Tak mam do Remigiusza jedno , jedyne i słuszne "ale" i będe miał doputy , dopóki się nie przyzna do błedu i nie przeprosi MNIE.

    Co do banowania i zmiany nicków fakt , na pewno to były fatalne posunięcia , za co sam osobiście przepraszam każdego kto nie słusznie dostał BAN , ZP czy warna .


    Pozdro i czekam na kolejne ciekawostki
    Autorze tego blogawi


    Pozdro
    Youngster(MARCIN)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah dobry ten blog :D
    pozdro dla ziomusia Marcina od(wiadomo "Adriana")
    GTW na zawsze i wszedzie, a qspy co ja ci moge powiedziec moj kolego "wal sie" pozdro ;)
    obcy31(new nick "toxic")

    OdpowiedzUsuń