środa, 4 listopada 2009

CHaker

Część z was może słyszała o tym, że Youngster jest hakerem. Mało tego! Jest jednym z lepszych w tym fachu! Użytkownicy mogli się doskonale o tym przekonać choćby po coraz częstszych zamuleniach serwera, bądź całkowitym brakiem forum. Administrator DW tłumaczy się, iż są to drobne przerwy techniczne z winy serwerowni. Jest to dosyć ogólna wymówka. Pofatygowałem się aby to sprawdzić i wysłałem swojego najlepszego człowieka do samego serca DW, czyli Kaliforni, gdzie ostatniego lata panował ogromny skwar, a serwery pociły się niemiłosiernie. Pracownicy serwerowni zdradzili po licznych torturach, że wszystkiemu winien jest pewien człowiek, którego imię boją się nawet wymówić. Po przemyśleniu wszystkich faktów, o których doniósł mi mój najbardziej zaufany współpracownik stwierdziłem, że nie mógł być to ktokolwiek inny jak Youngster.
Swojego czasu można było na DW zobaczyć liczne akcje propagandowe pod hasłami "mam waszą bazę danych", które nie były błahostką. Dzięki dobremu sercu Youngstera użytkownicy darkwarez.pl mogą cieszyć się po dziś dzień z użytkowania forum. Chociaż w każdej chwili prezydent Obama może spodziewać się komunikatu od zwierzchnika sił zbrojnych USA, który zakomunikuje mu o nadchodzącym ataku nuklearnym na Kalifornie. Obawiam się jednak, że może nie doczytać, że ów zwierzchnik pisał z adresu e-mail XXXXXXXXXX@greatteamwarez.pl.

5 komentarzy:

  1. Chuju wyfajdany, 10 latku jebany, spierdalaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziomuś 1 sprawa , jak piszesz co na temat typu haking to musisz mieć pojęcie na ten temat .

    Pokaż mi 1 wypowiedz faktycznie jest moja i w której powiedziałem że jestem co najmniej "średnim" hakerem to raz ziomusiu .


    Druga sprawa Obstawiam że jesteś zapalonym i zaślepionym userem DW i dobrze to Twoja sprawa ...

    Nie unikam słów krytyki bo i tak dużo jest do poprawki jak słusznie zauważyłeś medale , dopracowanie regulaminu etc.

    To są rzeczy których nie unikniesz i jako autor bloga myśle że poprowadzisz dalej jego treść skoro zaczołeś .

    Co do np Logotypu nie mówiłem nigdy że jest to NASZ TWÓR , ba dobrze wiedziałem skąd go dostałem (co już opisywałeś)


    Podsumowując , powiem tak :
    Każdy ma prawo do błedów , ale nie że po ok roku współpracy dostajesz hasło na gg lub innym komunikatorze "Spier*** " itp i blok + ban na DW

    Tak mam do Remigiusza jedno , jedyne i słuszne "ale" i będe miał doputy , dopóki się nie przyzna do błedu i nie przeprosi MNIE.

    Co do banowania i zmiany nicków fakt , na pewno to były fatalne posunięcia , za co sam osobiście przepraszam każdego kto nie słusznie dostał BAN , ZP czy warna .


    Pozdro i czekam na kolejne ciekawostki
    Autorze tego blogawi


    Pozdro
    Youngster(MARCIN)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i dzieci DW atakuja ehh...

    OdpowiedzUsuń
  4. poczytaj ze zrozumieniem, tu raczej nie chodzi zeby komuś dojebać tylko zeby było wesoło
    jakie dzieci DW? dzieci nie potrafią TAK pisać - autor pewnie ma juz maturę :D w przeciwieństwie do ciebie bo ty cię jeszcze denerwujesz egzaminem gimnazjalnym drogi anonimku :D

    fajnie sie to czyta

    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. no fakt czyta się super i dziękuje w swoim imieniu że ktoś się odważył poruszyć te kwestie

    pozdro

    OdpowiedzUsuń