wtorek, 3 listopada 2009

Gwiazdy GTW I

Teraz może co nieco o userach teamu GTW. Określe ich mianem gwiazd, ponieważ wyróżniają się z tłumu i napewno każdy kto miał kontakt z GTW bądź DW co nieco o nich słyszał.

Na sam początek chciałbym wspomnieć o Kastecie, bo było głośno o nim gdy dołączył do ekipy GTW, będąc jeszcze w tej 'elitarnej' z DW. Wykazał się wielką odwagą, pokazał że ma swoje zdanie i udał się pod skrzydałka Youngstera tym samym rezygnując z gorącym podziękowaniem bogdana. To własnie rozpaliło DjKasteta do pracy na rzecz GTW. Nie zapominajmy że za jego aktywnego żywotu na DW, prowadził audycje w skromnym nieoficjalnym radio. Inaczej mówiąc, chciał być fanem gorących nastolatek, które wykrzykiwały by jego imie na skypie oraz rzucały premkami od RS. Niestety jego ambitny plan nie wypalił. Nie upilnował radio, najprawdopodobniej któraś z jego fanek chciała mieć je dla siebie. Obecnie słuch o nim zaginął, a jego echo można wysłuchać w kanałach GTW.

Jednym z najwierniejszych sług Youngstera, a zarazem jak to inni określali "pieskiem na posyłki" jest kanzas88. Co prawda starał się myśleć w przeciwieństwie do swojego pana, lecz niestety szczeniątko nie było zdecydowane i szukało sobie domku w różnych budach. To właśnie kanzas przewodził akcje reklamowe GTW. Był dość charakterystyczny marketing z jego strony. Dzieki takim reklamom jak "jebać guspaja, przejdz na GTW" buda Youngstera posiada 800 użytkowników. Mimo wszystko dziwi mnie postawa tego szczeniaka, bo szczekał z innymi sukami jak tylko jego pan nie zwracał na niego uwagi. Całe szczeście psina potrafi chociaż linkować, więc na coś się przydała.

Takich gwiazd jest więcej, o nich niebawem.

4 komentarze:

  1. Ziomuś 1 sprawa , jak piszesz co na temat typu haking to musisz mieć pojęcie na ten temat .

    Pokaż mi 1 wypowiedz faktycznie jest moja i w której powiedziałem że jestem co najmniej "średnim" hakerem to raz ziomusiu .


    Druga sprawa Obstawiam że jesteś zapalonym i zaślepionym userem DW i dobrze to Twoja sprawa ...

    Nie unikam słów krytyki bo i tak dużo jest do poprawki jak słusznie zauważyłeś medale , dopracowanie regulaminu etc.

    To są rzeczy których nie unikniesz i jako autor bloga myśle że poprowadzisz dalej jego treść skoro zaczołeś .

    Co do np Logotypu nie mówiłem nigdy że jest to NASZ TWÓR , ba dobrze wiedziałem skąd go dostałem (co już opisywałeś)


    Podsumowując , powiem tak :
    Każdy ma prawo do błedów , ale nie że po ok roku współpracy dostajesz hasło na gg lub innym komunikatorze "Spier*** " itp i blok + ban na DW

    Tak mam do Remigiusza jedno , jedyne i słuszne "ale" i będe miał doputy , dopóki się nie przyzna do błedu i nie przeprosi MNIE.

    Co do banowania i zmiany nicków fakt , na pewno to były fatalne posunięcia , za co sam osobiście przepraszam każdego kto nie słusznie dostał BAN , ZP czy warna .


    Pozdro i czekam na kolejne ciekawostki
    Autorze tego blogawi


    Pozdro
    Youngster(MARCIN)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdro & Poćwicz frajerze , naucz się pisać :D
    nie wiesz jak było a morde kurwa drzesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego się nie podpisujecie ...?
    To mnie dziwi ...
    Jak coś zrobisz to powiedz Twoje słowa i tyle...

    Starajcie się wypowiadać na poziomie a nie jak dzieci NEO ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze żyję kurwa :)

    OdpowiedzUsuń