wtorek, 3 listopada 2009

greatteamwarez.pl - pomyślowość & oryginalność

No więc przejdźmy teraz do pomysłowości i twórczości Youngstera. Aby wejść na GTW, trzeba się zarejestrować, w innym wypadku nie będziemy mogli podziwiać treści forum. Przebrnęliśmy przez panel logowania, teraz nie jedną osobę zadziwi układ forum, dodatki, moduły pochwał, ostrzeżeń, rozmaite rangi, o ile wcześniej nie odwiedzaliśmy strony www.darkwarez.pl. Bo jeżeli już byliśmy na DW, to nie zobaczymy nic nowego, a jedynie będziemy mogli dostrzec braki oraz rażącą w oczy grafikę. Wszystko, co na GTW, ewidentnie zostało przekopiowane z DW. Jednym z niewielu, a zarazem znaczącym szczegółem który różni fora, jest stopka... GTW modyfikowane jest na MyBB by Youngster w przeciwieństwie do DW, który stoi na czystym phpbb by qspy. Budowa tak samo podobna w obu forach. Dział download GTW? nic nowego, tylko mniej linków niż na DW. W czystej teorii najlepszy uplinker DW sam nabiłby w niecałe 2 miesiące taką ilość postów, jaka jest obecnie na GTW. Chciałem zaprezentować małą listę rzeczy zaczerpniętych z DW:

  • rangi na GTW: jedna więcej, ale to chyba z potrzeby naszego Youngstera do pomocy przy mybb; ranga vip, która nic nie daje tak jak svip (to co Youngster wypominal Q najbardziej),
  • układ forum: w strefie download nic nowego, na reszcie forum wszystko rozdziabane, Youngster doprowadził do tego, czego unika qspy przez cały czas - ilość postów w hydeparku jest znikoma,
  • grafika: wszystko dosłownie kradzione, jak nie z DW to z deviantart.com,
  • medale: identyczne jak na DW,
  • zbiórka: statystycznie koszt miesięczny takiego warezu to 5$ na hostingu spełniającym wymagania GTW oraz takim, który oferuje rozszerzenie opcji takich jak transfer itp.,
  • zbiórka (2): ledwo Youngster otworzył warez, a już potrzebuje datków na serwer i domeny... - nie musi przecież płacić za cały rok, bo przy takich kwotach to nie jest wielka oszczędność,
  • czat: kiedyś był zrobiony na wzór tego z DW.

Ogólnie Youngster poszedł po raz kolejny w złą stronę. Mógłbym tego naprawdę sporo wymienić, ale wystarczy, że wejdziecie i się sami przekonacie. Trochę mi głupio z tego powodu, żę muszę tak opisać samo GTW, bo naprawdę tamtejsza ekipa chce coś zrobić. Niestety nie mają własnych pomysłów, chęci, a nawet pieniędzy. Oczywiście w sprawie tych ostatnich można zwrócić się o pomoc do userów. W sumie nie mam pomysłu, żeby tu Was zaskoczyć, bo wszystko to, co na GTW, możecie znaleźć na www.darkwarez.pl. Jedyne co to ekipa jest inna i nieco bardziej pobłażliwa, za to wrogo nastawiona do ekipy darkwarez.pl.

Podsumowując, tak samo zachęci was ten post, jak GTW.

3 komentarze:

  1. Ziomuś 1 sprawa , jak piszesz co na temat typu haking to musisz mieć pojęcie na ten temat .

    Pokaż mi 1 wypowiedz faktycznie jest moja i w której powiedziałem że jestem co najmniej "średnim" hakerem to raz ziomusiu .


    Druga sprawa Obstawiam że jesteś zapalonym i zaślepionym userem DW i dobrze to Twoja sprawa ...

    Nie unikam słów krytyki bo i tak dużo jest do poprawki jak słusznie zauważyłeś medale , dopracowanie regulaminu etc.

    To są rzeczy których nie unikniesz i jako autor bloga myśle że poprowadzisz dalej jego treść skoro zaczołeś .

    Co do np Logotypu nie mówiłem nigdy że jest to NASZ TWÓR , ba dobrze wiedziałem skąd go dostałem (co już opisywałeś)


    Podsumowując , powiem tak :
    Każdy ma prawo do błedów , ale nie że po ok roku współpracy dostajesz hasło na gg lub innym komunikatorze "Spier*** " itp i blok + ban na DW

    Tak mam do Remigiusza jedno , jedyne i słuszne "ale" i będe miał doputy , dopóki się nie przyzna do błedu i nie przeprosi MNIE.

    Co do banowania i zmiany nicków fakt , na pewno to były fatalne posunięcia , za co sam osobiście przepraszam każdego kto nie słusznie dostał BAN , ZP czy warna .


    Pozdro i czekam na kolejne ciekawostki
    Autorze tego blogawi


    Pozdro
    Youngster(MARCIN)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic z grafiki nie jest kopiowane idioto

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny ...

    Autorowi chodziło np o logotyp że jest z devianartu(czy jako to sie tam pisze )

    Czy kopiowanie medali...

    Proszę jeśli wypowiada się ekipa gtw podpisywac sie pod swoimi wypowiedzami

    dzieki i pozdro

    OdpowiedzUsuń